úterý 8. srpna 2023

Burren-Skalnatá země

 Další den jsme se vypravili na výlet do Burrenu do skalnatého města. Na první pohled působí jako pustý kraj. Za svůj vzhled vděčí Burren pohybů ledovců .Poslední zalednění se tam vyskytlo před 10 až 15 tisíci lety. Když se ledovec pohyboval strhl sebou většinu zeminy. Takže takto je můžeme vidět dnes, vápenec se však vlivem počasí mění dál. Je plný zbytků ruin a kamenitých seskupení.










6 komentářů:

  1. Je to nádhera,nevím,proč mě taková krajina přitahuje.Určitě díky nějakým filmům
    i knihám

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Jituško je to zajímavé, no filmy se tam točí

      Vymazat
  2. Tak nedávno jsem tohle místo navštívila, nafotila a pak dala na blog. Kde by mne napadlo, že ho znova, tak brzy, uvidím! Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Jiřinko, ještě jsem se nekoukala budu se muset kouknout,určitě máš více fotek.My tam moc nefotili tak já zas uvidím u tebe :)

      Vymazat
  3. Děkuji za fotky z míst kam já se nikdy nedostanu. Krásná krajina.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško já tam nemít syna a snachu a vnoučata tak se tam taky nepodívám. Je tam opravdu hezky ale zima.

      Vymazat

Děkuji za komentáře