středa 11. října 2023

Zoo Liberec

 Přidávám poslední mé fotečky co jsem měla vedle na blogu.  Když jak jsem už psala byly zde před rokem vnoučata se synem a snachou z Irska. Syn si připomenul ale snacha a děti se seznámili.

Zoo Liberec je nejstarší zoologická zahrada v bývalém Československu byla založena už v roce 1904.Pouze v zoo Liberec můžete spatřit některé vzácné zvířata. Liberecká Zoo chová více než 170 druhů zvířat o celkovém počtu více než 1000 jedinců. 
















8 komentářů:

  1. Hezké fotografie. ZOO v Liberci znám a navštívili jsme ji několikrát. Syn kousek od ní bydlí a v létě ho občas ráno budí řev tygrů. Prý mu to nevadí, za ty roky co tam bydlí, si už zvykl stejně, jako jsou slyšet jiná zvířata. Prý to má jako by spal v džungli...hihihi. Měj krásný den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky tak to má synek dobré :) mě se moc líbí bílí tygři ale už jim zůstal jen jeden.

      Vymazat
  2. Do ZOO Liberec jsme jezdili hodně s vnoučatama.Je to tam moc hezké,ale teď už
    sami ne.Romanko,měj se hezky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Jituško my tam letos taky sami nebyli, ale jak tu byl synek minulý rok s vnoučatama tak jo.

      Vymazat
  3. Ze všech ZOO do Lbc a do Děčína jezdíme nejčastěji. Manžel má zoologické moc rád.
    Když jsem tam byla naposledy s vnučkami, koupila jsem koně ( ovšem že plyšového ml.vnučce).ale předtím některý rok pod lanovkou na Ještěd bílého tygra - plyšáka.
    Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky já samozřejmě oběma koupila bílé tygry také plyšové :) je tam hezky

      Vymazat
  4. Tady jsem byla jako dítě a už si nic z toho nepamatuji. Stejně se ZOO mění, modernizací, nepoznala bych ji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Maruško my tam byli po 15 letech a hodně se změnilo

      Vymazat

Děkuji za komentáře