čtvrtek 21. prosince 2023

Dřevěný kostel Povýšení sv. Kříže v Bystřici



 Pokračování výletu v Bystřici jak jsme se zašli podívat jak vypadá kostelík. Zachovalo se už málo dřevěných anebo je předělali uplně jinak. Je postaven na hřbitově,což jsem viděla poprvé.












TATO POSLEDNÍ FOTKA NENÍ MOJE,NEMOHLA JSEM FOTIT VNITŘEK PAČ JEŠTĚ BYLI LIDÉ A NĚKTEŘÍ BY JEŠTĚ PO MĚ VYSKOČILI ŽE JE TAM JDU FOTIT A PAK UŽ HNED KNĚZ ZAMYKAL A JEL DO DALŠÍ VESNICE TAK TU DÁM FOTKU CO JSEM NAŠLA TAK JAK TO VYPADÁ UVNITŘ. KDYBYCH MOHLA DÁM SVOU.



6 komentářů:

  1. Tak tam bych se ráda podívala. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  2. Mám dřevěné kostely ráda a tento se mi moc líbí.Ale sotva se tam podívá,
    Romanko,měj hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituško já taky jsou moc hezké, možná jednou dorazíš taky na Moravu :)

      Vymazat
  3. Dřevěné kostely mám ráda. Je to krásná stavba.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Maruško já také jsou moc hezké a krásná stavba

      Vymazat

Děkuji za komentáře