středa 28. srpna 2024

ZOO Kontakt Liptovský Mikuláš

 Moc krásná zoologická zahrada v Liptovském Mikuláši, nedaleko Tatralandie. Zde se můžete seznámit se světem zvířat zcela zblízka a zažít přímý kontakt se zvířaty. V kontaktním ZOO je v současností více než 400 zvířat a 115 druhů a to od běžných druhů až po exotické. Počet zvířat ale stále roste. Je zde vidět zblízka medvěda, lva, tygra a další zvířata.  Novinkou je krásná motýlí zahrada a oáza květin. Zvířata v ZOO lze krmit fotografovat se s nimi. Tam kde fyzická blízkost není kvůli bezpečnosti možná zprostředkují kontakt ošetřovatelé. Také ne každé dítě může se fotit s každým zvířetem je tam věková hranice.  Je to opravdu moc hezké, je tam ještě zrcadlový labyrint, jízda na ponících a atrakce. Velmi se mi tam  líbilo. Akorát když je čas dovolenek je strašně návštěvníků a proto všude dlouhé čekací doby protože k zvířatům se pouští omezený počet. Motýli zahradu jsme nenávštivili bylo pořád plno. Na  hada jsem si netroufla - neměla odvahu pohladit jsem.

































7 komentářů:

  1. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
  2. Někam mně komentář uletěl.ZOO je krásná a pro děti jako dělaná.Vnoučata si to také vždy užívala a co vyrostla už jsme v žádné nebyli.Romanko,měj se hezky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Jituško, padá to do spamu . Někdy se objeví normálně a někdy je ve spamu komentář. Děkuju my také byli v ZOO po dlouhé době.

      Vymazat
  3. Zajímavá ZOO. Já bych skončila u toho papouška nádherného. 🤣🤣🤣. Přeji ti krásný den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je tam moc hezky, u papoušků si musíš vše sundat od naušnic narámků a dát do kabinky . A také si myslím je tam ted nová motylí zahrada ale tam sme nevešli strašné fronty sice byli všude ale tam obzvlášť.

      Vymazat
  4. Už jsem o této ZOO slyšela, ale ještě jsem tam nebyla, i když bratr žije nedaleko. Prý je zde možnost přiblížit se i k šelmám, tedy podle některých fotek.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky je ta možnost ale mají tam věkové omezení ale je tam opravdu krásně jen škoda že nám nevyšlo zajít do té nové motýlí zahrady ale všude strašné fronty, a stím naším vnoučkem a tom horku to se nedalo.

      Vymazat

Děkuji za komentáře