sobota 5. srpna 2023

IRSKO





 Můj syn, snacha i vnoučata Oliver a Lia bydlí v Irsku. Tak vždy když tam jedem zajdeme na památky co tam jsou aby jsme poznali i Irsko. Jezdíme tak dost často. Dnes tu dám výlet jak jsme byli v Corku, je to asi hodina cesty od Limericku kde mám rodinu.


CORK CITY GAOL JE bývala věznice. Věznice, která se nachází právě v Corku. Tento krásný hradovitý

komplex byl postaven v roce 1824 a dnes slouží jako muzeum. Nabízí pohled na život ve vězení během

19. století. Mezi hlavním jsou gotické a georgiánské prvky architektury. Velkolepé voskové figuríny

a zvukové efekty z cel.

Určitě jak budete v Irsku stojí za návštěvu.



                        






















6 komentářů:

  1. Irsko je krásná a zajímavá země,která mě dost přitahuje.
    Viděla jsem dost dokumentů a četla i knížky.Ta věznice byla kruté místo,ale
    jinak velmi zajímavá a krásná stavba.
    Romanko,měj se hezky.Už mě ten déšt nebaví.

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji Jituško, no mě je v Irsku vždy zima. A v té věznici jsem měla děsný pocit a někdy těch zvuků i lekla. No u nás také pořád jen prší-ale jak jsme byli na Malé skále lidé si furt stěžovali tak snad už taky mají dost deště.

    OdpovědětVymazat
  3. Romanko, v Corku jsme byli jeden den a věznici jsme neviděli, tak dík za osvětu. Ovšemže se nám tam líbilo. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Jiřinko je tam hezký, ale ta věznice a ty zvuky ...

      Vymazat

Děkuji za komentáře