sobota 5. srpna 2023

Moje Tvoření

   Je srpen ale už pomalu budu opět nakupovat věci na dělání. Už mi to trvá delší dobu kvůli očím co se mi zhoršily. Tyto fotečky jsou co jsem stihla nafotit si na památku.

Patchworkové vánoční  koule, adventní věnce, věnce na dveře a zvonečky si Vás snadno získají.

Je to známé jako falešný patchwork. Naučila mně maminka když tu ještě byla mezi náma a jsem ráda.

Technika Patchworku vznikla více než 3000léty,nejstarší práce co se dochovaly pocházejí ze starého Egypta.Pak se patchwork dostal do Číny a Japonska. Do Evpropy ho v 11 století dovezli křižáci.














2 komentáře:

  1. Romanko,to je nádhera.Jsi moc šikovná.Jednou jsem to zkoušela a nešlo mi to.
    Vždy jsem musela vyzkoušet všelijaké ruční práce,ale co se mi třesou ruce,tak
    skládat drobné kousky látky to mi nejde.Stačí,když šiju na stroji a mám si skládat lem.

    OdpovědětVymazat
  2. Jituško já zase šít nikdy neuměla, taky jsem toho hodně zkoušela. Paličkovala jsem taky dost ale teď co se mi ke všemu zhoršil tak strašně zrak a jsem slabozraká, říkají že zelený zákal....tak už to není taky ono já už to dělám ze zvyku a skoro poslepu.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentáře