neděle 14. ledna 2024

Praha-Hlavní nádraží



 Když jsme se vraceli z Irska, tak jsme letos jeli tam i zpět na letiště vlakem. Letěli jsme z Prahy a myslím, že je lepší si nechat auto na letišti než pak takovou dobu čekat. Záleží jak to má kdo daleko :) Já jsem až z Třince tak Pendolínem cca 3 hodiny ale jinak déle, a to ještě přestupy.

Ale vlakem skoro necestuji tak jsem aspoň viděla nově uděláné nádráží. Ale nevěděla jsem, že 12,30 nádráží zavírají a musí se čekat venku nebo si najít někde nějaké nospot občerstvéní.

Přístali jsme ve 21 hodin a vlak nám jel až v 6 ráno tak to čekání... V noci nás vyhodili a do rána čekali ale našli jsme na Václávském náměstí KFC tak jsme aspoň tam čekali protože i pršelo.












Postavené lego stavebnice na nádráží, je to moc hezké .











5 komentářů:

  1. Hezké fotografie. V Praze už jsem nebyla ani nepamatuji a asi se tam jen tak nepodívám. Z velkých měst a davů lidí mám strach, tak že jdu raději někam do přírody, kde je klid.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Jaruško, já bych se tam taky nepodívala jen letos jsme nechali auto doma a nedali na těch 7 dnů na letiště. To už neuděláme bylo to děsné

      Vymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  3. S tím by se mělo trochu vyjít turistům vstříc. Třeba i na tom nádraží mít nějakou místnost, ale musel by to tam asi někdo hlídat a to je zase plat pro někoho navíc. Oni se všude nastěhují bezdomovci.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak měli by něco mít,no bezdomovců už tak tam bylo a nejen bezdomovců.

      Vymazat

Děkuji za komentáře