neděle 14. ledna 2024

Praha-procházka noční

 Když jsme o po půlnoci museli odejít z nádraží tak jsme se prošli na Václavské náměstí a hledali kde se schovat do rána než pojede vlak.Tak taková menší procházka.















7 komentářů:

  1. Romanko,krásná procházka noční Prahou.Docela bych se v noci po Praze bála i
    s manželem.Projít se po Praze večer je můj sen

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituško já se taky bála, a ještě kufry tahali sebou. Když jsme zaparkovali v tom KFC nešla jsem nikde jen seděla ale cela hospoda byli sami ukrajinci.

      Vymazat
  2. Večerní Prahu si pamatuju trochu jen z dob studentských, když jsme tam byli na zýdenním pobytu ze střední. Už tenkrát se tam potulovali všelijaké partičky. Docela bych se dneska bála. Mám ale ráda ty zákoutí s lampami.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Maruško hezké to je ale opravdu jsem se bála dnes už to není takové bezpečné

      Vymazat
  3. Romanko to jsou moc krásné večerní fotografie. Hezký večer přeji.

    OdpovědětVymazat
  4. Pěkné foto ztemnělé Prahy. Bát se dnes můžeš kdekoli a taky ne, podle toho, na koho natrefíš. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentáře