pondělí 20. května 2024

Irsko-Polární záře

 Fotky mi udělal syn a poslal z Irska. Vyšel před dům a vyfotil polární záři. Další den už ji nespatřili jelikož už měli špatné počasí. Takže mám aspoň na památku 4 fotky. Co ta příroda dokáže...






10 komentářů:

  1. Romanko,to je nádherné
    Krásné barvy

    OdpovědětVymazat
  2. Zajímavé fotografie. U nás byla také jeden den vidět, ale nafotit se mi ji neovedlo. Měj se moc pěkně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Jaruško, já to viděla jen ze synovych fotek

      Vymazat
  3. Krása Romanko také jsem trochu viděla a vyfotila ale moc to nebylo vidět, tak jsem to smazala ,měla jsem to zrnité ,neumím večer fotit.Hezký večer.

    OdpovědětVymazat
  4. Nádherné efekty. To víš, u nich asi není takový smog. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentáře