pátek 7. června 2024

Kolín

 V Kolíně jako každý rok se i letos konalo Mistrovství republiky kroužků křížovkářů no a můj manžel je členem zdejšího kroužku Hutníček. Je to jeho velký koníček dělat křížovky. Dle toho vypadá i naše knihovna snad by se tam možná našla 1 kniha ale jinak to jsou encyklopedie a slovníky. Ráda bych ale se po Kolíně podívala více, snad tam jednou pojedeme ne jenom na přebor ale na výlet. Já sama moc nechodím zdraví nedovolí a když je to na přeboru tak sem jenom kousek poodešla od místa konání....

















6 komentářů:

  1. Moc hezké fotografie. Tak dlouho jsme plánovali cestu do Kolína jen tak na otočku, na výlet...ale nakonec už se tam kvůli manželově nemoci, nepodíváme. Škoda. Od loňského listopadu je bohužel vše jinak...občas vycestuji s kamarádkami nebo i sama, ale jen na pár hodin. Na dovolenou s ubytováním už asi můžu zapomenout. Měj se moc hezky a užívej si, dokud to jde.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Jaruško děkuji, já zase sama nikde nemohu kvůli zdraví tak využívám jen co manžel může výlety.

      Vymazat
  2. V Kolíně jsem nikdy nebyla fotografie jsou moc hezké Romanko 🥰

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Jindřiško já toho moc také neviděla, manžel tam byl na přeboru tak jsem toho s nim moc nestihla

      Vymazat
  3. Kolín je hezké město. Navštívili jsme ho loni. Křížovky jsem hodně luštila a kdysi jsem se pokoušela i nějakou sestavit, ale byl to větší oříšek, než luštění. Už mnoho let ale luštím SUDOKU. Měj se hezky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Maruško děkuji, sudoku manžel moc nedělá ale křížovky stále. Už to beru jako zvyk kdyby nedělal, teď mi zrovna dal úkol jaký obrázek by měl nejlepší na 500slov,zase do nějaké celoroční soutěže. Nebo časopisu ale tam moc nechce dělat protože prý dělá těžké :) opatruj se

      Vymazat

Děkuji za komentáře