neděle 7. července 2024

Thajsko-Phuket

 Naše rodinka je taková mezinárodní :) Syn se oženil tady v Česku  a jeho manželka je z Hong-Kongu a bydlí oba i s vnoučaty v Irsku. Já zase s manželem Polsko České.  Tyto země bych ani neviděla neznala a nevěděla jak to tam chodí zvyky, jídla a mnoho dalších věci, ale jedna tchýně v česku druhá v Hong-Kongu ale tam se to bere jinak i vztah k dětem. Tam se spíše uznávají děti od syna. Tam není důchod tak děti dávají rodičům.  Jiná mentalita asijských zemí. Dnes pár foteček s Thajska. Příště až dám vše dohromady pokračování Hong-Kong. Všude moc lidí a teplo.

Phuket- je ostrov v Andamanském moři v jihozápadním Thajsku. Provincie Phuket se nachází na nedaleké pevnině. Časový posun je 5 hodin. A časté bývají i záplavy.












                 KRMENÍ SLONŮ







DOPRAVA JE TAM SKORO SAMÉ SKÚTRY TAKŽE NA KRABÍ OSTROV 20KM SE JEDE ASI 1,5 HOD. TAKY.




6 komentářů:

  1. Romanko,na něco to není špatné mít mezinárodní rodinu.Sice si neumím představit,že bych měla někde daleko vnoučata a musela za nimi létat.Moje sestra má dceru a vnoučata v Londýně,zeť je Turek a létá do Londýna pravidelně.Teď poletí na 14 dní do Turecka,jsou pozvání od rodičů zeťě.Sestra není takový trdlo,jako já.Thajsko je určitě velmi zajímavá země a pořídila jsi krásné fotografie.Thajsko znám hodně z videí na Youtube.Ráda poznávám cizí země aspoň tak.Měj hezký začátek nového týdne

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Jituško už jsem si zvykla, už jsou i větší a umí i česky no a mě naučili zas anglicky trochu. Pokud budu zvládat zdravotně vše bude dobré ale bydlet tam jít nechci i když nám koupili byt.

      Vymazat
  2. Mentalita a zvyky rozdílných kultur jsou velmi zajímavé. Jedni moji známí jezdili do Thajska vícekrát a většinou natáčeli než fotili a já jim z toho stříhala a skládala video do pěti hodinových dílů. Byla to fuška,ale dost jsem se o Thajsku dozvěděla. Romanko pořídila jsi skvělé dokumentární fotky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Maruško děkuji, já taky mám ráda mentalitu a zvyky kultur je to opravdu zajímávé. Chtěla jsem dát i videa ale nešly mi dát na bloger.

      Vymazat
  3. Romanko, ta fotka se skútry a dráty mi připomíná synovy fotografie z Indie. Jen tam chybí na ulici krávy a psi. Jinak je to podobné. Ale památky jistě stojí za prohlídku.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Jaruško děkuju tak to muselo být zajímávé s těma krávama měj se hezky, je to hezká země.

      Vymazat

Děkuji za komentáře