neděle 19. května 2024

Košařiska

 Další výlet jsme spojili i se sběrem smrkových výhonků. Další malá vesnička je také nedaleko města Jablunkov ale až za vesnici Milikovem a Návsím. Košařiska mají jen okolo 350 obyvatel a ze 40% je tvoří polská menšina. Potok, který zde teče má název Kopytná a název kousku vesnicu se i tak jmenuje. Obec se nachází poměrně mimo frekventovanější dopravní tahy v ústraní hor. Jediná cesta, která do obce přichází je ta od obce Milikova. Pár značených stezek vede až na horu Kozubová 


























Med udělaný  mám ještě od babičky recept jak vždy chodila a dělala ale ona více vždy měla sirupu.

                                



Na sirup se musí počkat, jelikož je opět jiný postup ale už by měl být. 


 



6 komentářů:

  1. Romanko,představila si nám malebnou vesničku.Pejskovi bylo asi teplo,schovává se do stínu.Také jsem dělávala med i ještě z pampelišek,dokud byly děti malé.Teď už se mi nechce,dostávám vše od snachy,ta využije všeho ze zahrady.
    Měj hezkou neděli

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Jituško díky, já med dělám vždy pro sebe něco a hlavně pro syna a vnoučata. Vždy vše jen tak zmizne. Jo bylo teplo strašně a dusno. A teď už zase u nás prší. Hezkou neděli.

      Vymazat
  2. Med že špiček i z pampelišek jsem také dělávala, ale teď už o něj stojím jen já. Nikdo ho nechce a tak jsem ho přestala dělat, protože mám ještě starý ve sklepě. Stejně tak jsem skončila s marmeládami. Sama to nestačím spotřebovat. Měj se pěkně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Jaruško děkuju, tak jak už sem psala já marmelády už taky moc nedělám ještě mám zásoby. Ale med mi vždy odveze nebo já dovezu synovi do Irska ten o něj vždy moc stojí a hlavně sirup i pro vnoučata.

      Vymazat
  3. Romanko, ty maličké vesničky v kopcích mají své kouzlo. Pěkné fotky z výletu. Ten med jsem ještě nedělala, ale kolikrát už jsem to chtěla zkusit. Jsi šikovná.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Maruško děkuju, zkus ho je to opravdu moc dobrý, domácí, a léčivý.

      Vymazat

Děkuji za komentáře